preloader
دوره های آیلتس (IELTS) دید

کلاس‌ها و دوره‌های تضمینی آیلتس | کسب نمره 6.5 در کمتر از 6 ماه

با دوره‌های آزمون آیلتس آکادمی دید، به‌دست آوردن نمره‌ی بالای آیلتس یک رویا نیست.

آکادمی زبان دید مفتخر است که با کادری متشکل از رتبه‌های برتر آیلتس و فارغ‌التحصیلان رشته‌ی آموزش زبان انگلیسی دانشگاه‌های برتر تهران (مقاطع ارشد و دکتری) با به‌ روزترین متد‌های آموزشی آکادمیک روز دنیا و کارشناسی شده‌ترین دوره‌های آزمون آیلتس، شما را برای رسیدن به نمره‌های بالا در این آزمون‌های بین‌المللی آماده می‌سازد.

هیئت‌علمی آکادمی زبان دید، که خود در این زمینه و در دانشگاه‌های اول تهران تحصیل کرده‌اند و سابقه‌ی زیادی در تدریس دوره‌های آزمون آیلتس داشته‌اند، به‌خوبی با روش‌های درست آموزش زبان آشنا هستند و می‌توانند شما را برای این آزمون‌های بین‌المللی آماده سازند.

یکی از الزامات اصلی مهاجرت تحصیلی، سرمایه‌گذاری و کاری، کسب مدرک آیلتس است. آزمون آیلتس (International English Language Testing System) به‌عنوان یکی از شناخته شده‌ترین آزمون‌های بین‌المللی است. در این آزمون مهارت‌های انگلیسی (صحبت کردن، خواندن متن درک مطلب، گوش دادن، نوشتن) مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. سوالات نیز طوری طراحی شده‌اند که نمایانگر تسلط شما هم در زمینه آکادمیک و هم مکالمات روزمره (دوره های مکالمه) باشند. هرچند آیلتس جنرال، بیشتر موضوعات غیر آکادمیک را مورد هدف قرار می‌دهد زیرا این آزمون مخصوص افرادی است که به دنبال مهاجرت کاری هستند. در این مقاله با دوره‌های آیلتس دید آشنا می‌شوید.

کلاس آیلتس

دوره های آیلتس

 

نگاهی به دوره‌های آموزشی آیلتس دید

چرا کلاس‌ها و دوره‌های تضمینی آیلتس؟ چگونه کسب نمره 6.5 در کمتر از 6 ماه امکان پذیر است؟

هدف اصلی دوره‌های آموزشی آیلتس دید،  فراهم‌سازی برنامه دقیق آموزشی است. چون نیاز‌های هر متقاضی آزمون IELTS با دیگری فرق دارد، کارشناسان ما قبل از ثبت نام به شما مشاوره رایگان می‌دهند. مثلا، اگر بورسیه تحصیلی گرفته‌اید و در عرض 6 ماه بایستی مدرک خود را تحویل دهید، کلاس‌های خصوصی آیلتس برای شما مناسب‌تر است. ولی اگر داوطلب شرکت در آزمون دکتری در خود ایران باشید، و وقت کافی داشته باشید، دوره‌های آیلتس گروهی برای شما از لحاظ هزینه مناسب تر است‌.

کلاس ها و دوره های آیلتس

 

دوره‌های آیلتس و پیش آیلتس (IELTS and Pre-IELTS)

دوره‌های آیلتس در آکادمی دید شامل 2 بخش Pre-IELTS و IELTS می‌باشد. در بخش Pre-IELTS کتاب‌های American English File 1, 2, 3 را کار خواهیم کرد. منابع مکمل کتاب‌های Vocabulary in Use: Grammar in Use و کتاب داستان‌های کوتاه منطبق با سطح شماست. اگر سطح شما بسیار مبتدی باشد، در ابتدا با شما کتاب American English File Starter را کار می‌کنیم.

دوره های فشرده آیلتس

کتاب‌های American English Files - منابع آمادگی آزمون آیلتس

کتاب‌های Vocabulary in Use Elementary و Pre-Intermediate و Grammar in Use Elementary و PreIntermediate در دوره پیش آیلتس باید به اتمام برسد و به واژگان این کتاب تسلط کامل داشته باشید. اگر زبان‌آموز در هر دوره نمره بالای 70 را در 4 مهارت  کسب کرد، دوره‌های آیلتس با سری کتاب‌های Mindset for IELTS آغاز می‌گردد.

 

ترم‌ها و تعداد جلسات دوره‌های Pre-IELTS

gif-arrow این دوره در کل 9 ماه با مجموع 24 ساعت (در هر ترم) خواهد بود.

هر کتاب American English File شامل 12 درس است. در هر ترم که یک ماه و نیم به طول می انجامد (بصورت 3 جلسه در هفته) شما 6 درس را آموزش داده می‌شوید. و در مجموع، 3 کتاب را در 6 ترم مطالعه خواهید کرد. هر ترم شامل 16 جلسه 90 دقیقه ای است. در هر ترم روی چهار مهارت شنیداری، گفتاری، خواندن و نوشتن با شما کار خواهد شد. یکی از مزیت‌های کتاب American English File بخش ویدئو‌های آموزشی است که سرعت یادگیری شما را بالا می‌برد.

gif-arrow هزینه کل دوره نیز 400 هزار تومان می‌باشد.

 

ترم‌ها و تعداد جلسات دوره های IELTS

gif-arrow این دوره در کل 9 ماه با مجموع 32 ساعت (در هر ترم) خواهد بود.

سری کتاب‌های Mindset for IELTS که 3 جلد هستند انتخاب اصلی دوره‌های IELTS دید هستند. هر کتاب شامل 8 درس است و ما هر ترم که یک ماه و نیم به طول می انجامد (بصورت 3 جلسه در هفته) 4 درس را تدریس می‌کنیم و در پایان هر 4 درس از شما آزمون گرفته می شود. هر ترم شامل 16 جلسه 120 دقیقه ای است. 

gif-arrow هزینه کل دوره نیز 500 هزار تومان خواهد بود.

 

برای آشنایی و دانلود مجموعه کتاب های Mindset for IELTS کلیک کنید.

download icon

 

کلاس‌های آپشنال بحث آزاد انگلیسی و تحلیل و فیلم

کلاس بحث آزاد و مکالمه زبان انگلیسی

در کنار دوره‌های آیلتس، اگر وقت کافی داشتید، می‌توانید در کلاس‌های Free Discussion شرکت کنید. این دوره‌های تفریحی آموزشی تاثیر فوق‌العاده ای بر اسپیکینگ شما خواهد داشت.

 

ترم‌های 1 و 2 کلاس آیلتس

کلاس ها و دوره های آیلتس - ترمیک

کتاب Vocabulary in Use Intermediate, Upper-Intermediate و کتاب Grammar in Use Intermediate Upper intermediate به همراه کتاب Mindset for IELTS 1 در 2 ترم به شما تدریس می‌شود. در دوره‌های آیلتس 1 و 2 بر روی مهارت‌های چهارگانه انگلیسی تمرکز می‌شود و شما از همان ابتدا با موضوعات زیر وبسیاری از موضوعات دیگر که بسیار در آزمون آیلتس محوری هستند آشنا می‌شوید:

* Consumerism

* Globalization

* Distance Learning

* Pressing Enviornmental Issues

* the Media influences on modern man’s life

* Fast Pace of Modern Life

* Crime in the Modern World

* Fast Food: advantages and disadvantages

* GM Food

* Advantages and Disadvantages of Art

تا در دوره‌های بعدی که سطح سوالات اسپیکینگ و رایتینگ تحلیلی و پیچیده‌تر می‌شوند آمادگی داشته باشید.

منابع آموزش آیلتس

 

در این 2 دوره روی مهارت‌های  پارت 1 و 2 اسپیکینگ کار می شود و با 5 نوع سوال ریدینگ آیلتس و لیسنینگ آشنا می‌شوید.

در پایان این دوره شما با نکات بنیادی چهار مهارت آیلتس آشنا خواهید شد.

هر ترم آیلتس 16 جلسه 2 ساعته است. شما در ترم 1 آیلتس در 20 ساعت اول، 4 درس را به اتمام رسانده و 12 ساعت مانده روی 4 مهارت به صورت تخصصی تر کار می شود. با پایان دوره های آیلتس 1 و 2 (کتاب Mindset for IELTS) ما با شما تضمین نمره 5.5 را می‌دهیم. چنانچه متقاضی این نمره بودید، 14 ساعت پایانی تمرکز مستقیما بر روی نمونه سوالات اصلی آیلتس خواهد بود.

 

ترم‌های 3 و 4 کلاس آیلتس

در این دو ترم شما کتاب Mindset for IELTS 2 را مجموعاً در 60 ساعت به اتمام می‌رسانید. کتاب‌های Vocabulary for IELTS, Collocations in Use Intermediate و Grammar for IELTS نیز در این دوره پوشش داده خواهند شد. اگر با موفقیت، این 2 دوره را به اتمام برسانید، ما نمره 6 یا 6.5 آیلتس را برای شما تضمین می‌‌کنیم.

 

دوره های 5 و 6 کلاس آیلتس

نکات و تکنیک های آیلتس

مثل ترم‌های پیش، این دوره‌های آیلتس مجموعاً 60 ساعت طول می‌کشد. کتاب اصلی Mindset for IELTS است. در این دوره های کتاب های Collocations in Use Advanced به همراه کتاب Grammar for IELTS تدریس می‌شود. تضمین ما در این دوره نمره 7 آیلتس است.

برای تست سطح تقریبی شما، پس از پایان منابع اصلی آیلتس، با استفاده از نمونه سوالات سری کتاب‌های Cambridge IELTS از شما آزمون ماک آیلتس گرفته می‌شود.

تدریس خصوصی آیلتس

 

کارگاه‌های آیلتس

کارگاه مهارت های آیلتس

چنانچه اگر ضعف خود را در یک skill حس می‌کنید، می‌توانید در ورکشاپ‌های تخصصی آیلتس دید شرکت کنید. هر کارگاه آیلتس در مجموع 10 ساعت طول می‌کشد که دوره‌های آیلتس دید را نیز تکمیل می کند:

کارگاه رایتینگ آیلتس

کارگاه اسپیکینگ آیلتس

کارگاه ریدینگ آیلتس

آکادمی زبان دید اولین موسسه موفق در سطح تهران و ایران است که از جدیدترین و بهترین منبع آیلتس (Mindset for IELTS) بهره برده و منسجم‌ترین برنامه را به همراه حرفه‌ای‌ترین اساتید فارغ‌التحصیل از دانشگاه‌های سطح بالای کشور در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد. برای اطلاع از نحوه برگزاری کلاس های گروهی، نیمه خصوصی و خصوصی آیلتس و ثبت نام، با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.دوره های آیلتس

 

نتایج بدست آمده از کلاس‌های دید تضمین گفته های ماست


Scroll to Top